tildaduvet

Av Tilda Blanksvärd - 24 oktober 2014 21:28

Hej hej!
I måndags så hade vi vanlig skola sen tisdag hade vi spt dagar så vi var lediga och då var jag med Thea och Ken och på onsdag hade vi också spt dag och då var jag med Ken,Adde och Thea + 3 timmar me bästa Rangers<33

Sen torsdag så hade vi skola igen och efter skolan följde jag med Matilda hem och vi prova våra vita linser och halloween sminkning. Sen vid 20 kom min pappa och hämta oss och vi åkte hem till mig. Vi prata med Thea på telefon i en timme och måla naglarna och öva till matte provet.
Vid 23 gick vi och la oss.

Vi vakna sen 5:30 och fixade i linserna sen kom Thea vid 6:30 och vi halloween sminkade oss och sånt. Sen blev de snabb frukost och vi tog bussen till skolan. Hahahha jätte många tyckte linserna va skit äckliga Hahah!

Sen så har vi haft matte prov och science prov osv.

Har tyvärr inga bilder från våran halloween sminkning^^

Av Tilda Blanksvärd - 18 oktober 2014 21:39

Hej hej!
Onsdag till torsdag var jag med bästa Thea sen på fredag kom Malte och vi träffa Ken,Adde & Benji. Vi bar på Malma och så sen så stack Benji & Adde och jag,Malte och Ken stack till mig och vi bada bubbelbad och såg på film. Sen vid 22:30 åkte Ken hem och jag & Malte titta på film. Sen idag så vakna vi vid 9 och åt frukost och sen kom Ken & Adde och jag och Malte åt lunch sen åkte vi fyra till Leos lekland. När vi varit där ett tag åkte vi hem till Malte. Vi var inne sen så åt vi middag och gick till Ica och köpte godis. Nu sitter vi och tittar på film och så.

Av Tilda Blanksvärd - 16 oktober 2014 20:24

Hej hej!
I onsdags efter skolan så åkte jag hem och åt middag, sen mötte jag Thea vid Gottsunda centrum och hon titta på min träning med bästa laget Rangers<3
Sen så hämta pappa oss och vi gick och träffa Benjy, sen så såg vi på film och hade jätte kul.

Sen idag så vakna vi vid 9 ungefär och vid gjorde frukost och titta på tv. Sen så kom Maxi och vi gjorde pannkakor och när vi ätit klart gick vi ut och träffa en kompis. Vid ungefär 17:30 åkte Thea hem och jag & familjen åt middag sen åt vi tårta för min syster fyller år idag. Sen så titta jag på film och lite sånt.

Av Tilda Blanksvärd - 13 oktober 2014 21:30

Hej hej!
Idag när jag cykla hem från skolan cyklade jag och en kompis förbi en bondgård och tog lite bilder med våra nya bff's.....kossorna HAHAHAHAH!

Fina bilder ja vet^^

Av Tilda Blanksvärd - 12 oktober 2014 17:11

Hej hej!
Idag hade jag träning med bästa laget Rangers och efter träningen följde två tjejer från laget med mig hem. Vi drack te och åt macka, sen satt vi mest på mitt rum och skratta år typ allt. Hahahhahah!

Nu ska jag och familjen snart åka på resturang och äta middag.

Hur resturangen var och om hur jag hade det kommer senare i ett annat inlägg
Puss puss:**

Av Tilda Blanksvärd - 11 oktober 2014 20:09

Hej hej!
Idag så var jag på Gränby centrum med mamma. Jag köpte ett par blåa jeans för mina andra var för små sen så köpte jag lite smink + smink borttagning. Sen så åkte vi till mammas kompis och hjälpte henne packa upp flytt kartonger för hon flyttade igår. Sen så blev det middag på donken och bad i vår bad tunna. Nu ska vi ha lördags mys framför tv:n.
Puss puss:**

Av Tilda Blanksvärd - 10 oktober 2014 19:36

Hej hej!
Gör en liten uppdatering nu från dom senaste dagarna för har inte bloggat på ett tag nu så...

Så i onsdags så hade jag träning med bästa laget Rangers. Vi öva nya Pyrren osv.
Sen i torsdags(igår) så följde jag med bästa Malte hem. Vi var på stan ett tag sen tog vi tåget till henne. Vi åt middag och dansa just dance 4. Runt 20 hämta pappa mig och vi åkte till skolan och hämta min cykel på skolan. Sen idag så har det varit en rätt tråkigt dag.

Nu sitter jag bara och tittar på film för inga är hemma.

Av Tilda Blanksvärd - 5 oktober 2014 09:17

Hej hej!
I fredags så följde Thea med mig hem och vi var hemma rätt sent så blev middag direkt, sen så åkte vi till Malma med Benji och vi gick sen till ICA och köpte godis och Ben&Jerry.

Sen var vi en stund till på Malma innan jag och Thea gick hem till mig och fixa fredags mys. Sen så blev det skräckis like always.
Vi somna väl någon gång runt 00.

På lördagen vakna vi vid 9:30. Vi åt frukost och plockade ihop i gästrummet(vi sov där). Sen gick vi till Malma och satt där på ett litet tak som finns där. Vid 13 gick vi hem för att göra lunch så det blev missbildade pannkakor med mycket smör.

Sen var vi ute till 15:45 då gick vi hem och jag städa rummet. Sen följde jag med Thea till bussen och våra gäster kom. Vi åt middag och den gick jag och Elsa ut tills klockan var 20 då gick vi tillbaka och åt glass till efterrätt och sen var vi på Malma till 22 och sen så gick vi hem och såg på film. Dom åkte hem ungefär 22:30 och jag fortsatte se en stund till på filmen, sen gick jag & la mig.

Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Tilda Blanksvärd och är 12 år. Här får ni läsa om min vardag,recept och om min
diabetes.

För kontakt maila:tildaduvet.bloggen@live.com
Så hörs vi!

Vad ska jag blogga mest om?
 Mitt liv
 recept
 Hur det e att ha gluten och diabetes